Гарантія на терморегулятори і реле напруги

На терморегуляторы terneo

На терморегулятори terneo

3 рокиз дня продажу
На реле напряжения ZUBR

На реле напруги ZUBR

5 роківз дня продажу
На нагревательный кабель RATEY

На нагрівальний кабель RATEY

до 25 роківз дня продажу
На инфракрасную пленку RATEY

На інфрачервону плівку RATEY

10 роківз дня продажу

Технічна підтримка

Графік роботи:
пн-пт 9:00-17:30
Адреса:
м. Київ, пр. Перемоги 13а

Ми виконаємо гарантійну заміну товару, якщо в ньому будуть недоліки, що виникли з нашої вини. Для гарантійної заміни терморегулятора terneo ви повинні також повернути нам датчик температури, якщо такий був у комплекті.

Ви можете повернути товар протягом 14 днів із моменту купівлі, але тільки за умови, що товар не був у використанні, у нього збережені товарний вигляд і споживчі властивості.

Якщо ваш пристрій вийшов із ладу за чинної гарантії, тоді ми виконаємо гарантійний ремонт протягом 14 днів від дня надходження його до Сервісного центру. При цьому обов’язково потрібно надсилати пристрій разом із заповненим гарантійним талоном (детальні умови у вкладці «Сервісне обслуговування»).

Зверніть увагу, що ми не несемо гарантійні зобов’язання в таких випадках:

  • експлуатація виробу відбувалася з перевищенням технічних паспортних даних пристрою чи не були дотримані інструкції зі встановлення та експлуатації пристрою, що призвело до механічних пошкоджень і деформації;
  • на будь-якій частині виробу виявлено сліди потрапляння вологи (рідини), а також наявність механічних пошкоджень (тріщин, деформацій, порізів тощо), причиною яких могли бути механічні навантаження, високі або низькі температури, злами, падіння і т. д.;
  • ремонт виробу виконувала організація чи особа, яка не має відповідних повноважень від виробника;
  • пошкодження спричинено електричною напругою або струмом, які перевищують паспортні значення, неправильним чи необережним поводженням із виробом, недотриманням інструкції зі встановлення та експлуатації;
  • несправність спричинена потраплянням комах усередину пристрою.

При недотриманні правил установлення та експлуатації виробу, умисних чи випадкових діях покупця (користувача) або третіх осіб ми знімаємо із себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано заподіяну продукцією компанії DS Electronics людям, домашнім тваринам або майну, а також за будь-яку шкоду, побічні, випадкові чи такі збитки, що випливають як наслідок, у тому числі економічні та нематеріальні втрати, втрату прибутків, доходів, інформаційних даних, пов’язані з пошкодженням чи неможливістю експлуатування продукції компанії DS Electronics.

Для здійснення гарантійного ремонту надішліть заповнений гарантійний талон з вашими контактними даними разом з описом несправності (у довільній формі) і самим пристроєм.

Якщо ваш гарантійний талон було втрачено або ви хочете зробити негарантійний ремонт, заповніть і роздрукуйте форму, наведену нижче, та відправте її разом із пристроєм.

Зверніть увагу! Гарантійний термін для виробів без гарантійного талона розраховується від дати виготовлення.

Заповніть контактні дані

Пристрій

Документи разом із пристроєм надішліть до нашого Сервісного центру:

  • «Новою поштою»: м. Київ, відділення № 85, одержувач — Повзун Валерій, тел. 063 350 42 81;
  • або доставте за адресою: м. Київ, вул. Північно-Сирецька, 1-3.

Якщо ви здійснюєте відправлення «Новою поштою», обов’язково повідомте нам номер декларації за телефонами: (068) 666-88-50, (050) 949-82-32. Без повідомлення номера декларації пристрій не буде передано до Сервісного центру!

Ви можете повернути або обміняти товар на аналогічний протягом 14 днів після дня купівлі, якщо:

  • товар не був у використанні;
  • у нього не зіпсутий товарний вигляд і споживчі властивості;
  • ви зберегли оригінальну упаковку та гарантійний талон;
  • у вас є документ, який підтверджує, що цей товар був придбаний у нашому Інтернет-магазині, а також розрахунковий документ, що підтверджує оплату його вартості.

Як отримати назад кошти в разі повернення товару?

  1. Повідомте за телефоном гарячої лінії основну інформацію про товар, який ви бажаєте повернути. Ми відправимо вам на електронну пошту акт на повернення товару.
  2. Заповніть акт у двох екземплярах і відправте разом із товаром за реквізитами, які ми повідомимо вам у листі.
  3. Отримайте кошти в безготівковій формі протягом 10 днів із дня повернення товару. Ми повернемо вам вартість то