Гарантія на терморегулятори і реле напруги

На терморегуляторы terneo

На терморегулятори terneo

3 рокиз дня продажу
На реле напряжения  ZUBR

На реле напруги ZUBR

5 роківз дня продажу
На теплый пол ZUBR

На нагрівальний кабель і мат ZUBR DC

25 роківз дня продажу
На инфракрасную пленку ZUBR SH

На інфрачервону плівку ZUBR SH

10 роківз дня продажу

Технічна підтримка

Графік роботи:
пн-пт 9:00-17:30

Гарантія на пристрої ZUBR діє 60 місяців, а на терморегулятори terneo 36 місяців з моменту продажу за умови дотримання інструкції. Гарантійний термін для виробів без гарантійного талона рахується від дати виробництва. Ми виконуємо гарантійні зобов'язання перед покупцем лише в разі дотримання рекомендацій по монтажу та експлуатації, описаних в інструкції до пристрою. Дотримання інструкції гарантує довгу і надійну роботу пристрою, а також допоможе вам уникнути помилок і непорозумінь.

Якщо ваш пристрій не працює належним чином, рекомендуємо, в першу чергу, ознайомитися з розділом інструкції Можливі неполадки. Друкована інструкція додається до кожного пристрою, інструкцію в електронному вигляді ви можете завантажити в картці товару на нашому сайті. Якщо відповідь знайти не вдалося, будь ласка, зверніться до Техпідтримки. У більшості випадків ці дії вирішують всі питання.

Якщо усунути неполадку самостійно не вдалося,  надішліть пристрій до Сервісного центру в Україні або зверніться до торгової точки у вашій країні, де був придбаний пристрій. Ми виконаємо гарантійний ремонт протягом 14 робочих днів. Якщо у вашому пристрої будуть недоліки, які виникли за нашої провини, ми проведемо гарантійну заміну товару (в разі необхідності перевірки якості виробу заміна здійснюється протягом 14 днів).

Зверніть увагу, що ми не несемо гарантійні зобов’язання в таких випадках:

  • експлуатація виробу відбувалася з перевищенням технічних паспортних даних пристрою чи не були дотримані інструкції зі встановлення та експлуатації пристрою, що призвело до механічних пошкоджень і деформації;

  • на будь-якій частині виробу виявлено сліди потрапляння вологи (рідини), а також наявність механічних пошкоджень (тріщин, деформацій, порізів тощо), причиною яких могли бути механічні навантаження, високі або низькі температури, злами, падіння і т. д.;

  • ремонт виробу виконувала організація чи особа, яка не має відповідних повноважень від виробника;

  • пошкодження спричинено електричною напругою або струмом, які перевищують паспортні значення, неправильним чи необережним поводженням із виробом, недотриманням інструкції зі встановлення та експлуатації;

  • несправність спричинена потраплянням комах усередину пристрою.

При недотриманні правил встановлення та експлуатації виробу, умисних чи випадкових діях покупця (користувача) або третіх осіб ми знімаємо з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано заподіяну продукцією компанії DS Electronics людям, домашнім тваринам або майну, а також за будь-яку шкоду, побічні, випадкові чи такі збитки, що випливають як наслідок, у тому числі економічні та нематеріальні втрати, втрату прибутків, доходів, інформаційних даних, пов’язані з пошкодженням чи неможливістю експлуатування продукції компанії DS Electronics. 

Виробник гарантує відповідність виробу технічним умовам. Пристрій не містить шкідливих речовин. Термін придатності необмежений. Гарантія виробника не гарантує відшкодування прямих або непрямих збитків, втрат або шкоди, а також витрат, які пов'язані з транспортуванням виробу до уповноваженого виробником сервісного центру.

Для здійснення гарантійного ремонту або обміну надішліть нам: 

  1. Пристрій в повному комплекті поставки. Наприклад, якщо в комплекті з терморегулятором був датчик температури, його також потрібно вислати.

  2. Заповнений гарантійний талон з вашими контактними даними.

  3. Опис несправності в довільній формі.

Контакти для відправки до нашого Сервісного центру:

  •  «Новою поштою»: м. Київ, відділення № 449, одержувач — Лукащук Олександр Андрiйович, тел. +38 (098) 982-34-03.
    Номер декларації та всі питання щодо ремонту обов'язково надсилайте нам на цей номер Viber +38 (068) 666-88-50. Без повідомлення номера декларації пристрій не буде передано до Сервісного центру!

Зверніть увагу! Гарантійний термін для виробів без гарантійного талона рахується від дати виробництва. Якщо ваш гарантійний талон був втрачений або ви бажаєте зробити негарантійний ремонт, заповніть і роздрукуйте форму, наведену нижче та  надішліть її разом із пристроєм.

 
 

Умови повернення товару:

  • з  моменту придбання товару пройшло  не більше 14 днів;
  • товар не був у використанні;
  • у нього не зіпсутий товарний вигляд і споживчі властивості;
  • ви зберегли оригінальну упаковку та гарантійний талон;
  • у вас є документ, який підтверджує, що цей товар був придбаний у нашому Інтернет-магазині, а також розрахунковий документ, що підтверджує оплату його вартості.

Як отримати назад кошти в разі повернення товару?

  1. Повідомте за телефоном гарячої лінії основну інформацію про товар, який ви бажаєте повернути. Ми відправимо вам на електронну пошту акт на повернення товару.
  2. Заповніть акт у двох екземплярах і відправте разом із товаром за реквізитами, які ми повідомимо вам у листі.
  3. Отримайте кошти в безготівковій формі протягом 10 днів із дня повернення товару. Ми повернемо вам вартість товару за  ціною на момент придбання за вирахуванням вартості доставки товару, що повертається. Другий примірник акта на повернення товару ми відправимо вам «Нової поштою».